دارمو Darmo للدراما والسينما

Home فن وترفيه تامر حسني يشوّق لأغانيه الجديدة ضمن ألبوم هرمون السعادة

تامر حسني يشوّق لأغانيه الجديدة ضمن ألبوم هرمون السعادة

عن طريق : Marlin Hashem

دارمو – القاهرة: شوّق الفنان المصري تامر حسني لأغانيه الجديدة ضمن ألبومه “هرمون السعادة”، وسيقدم أغانيه الدرامية ضمن كليبات تحمل قصة تعبّر عن حالة الأغنية.

وكتب “حسني” عبر صفحته الشخصية على فيسبوك: “مكملين مع بعض رحلة ألبوم هرمون السعاده، عايز أقول حاجه إني بجانب الكليبات المبهجه السريعة بحاول بقدر الإمكان أنزل الأغاني الدرامية ليها كليبات إن كانت تحتمل تصوير قصه كبيره أو تصوير فني بيرمز وبيعبر عن حالة الأغنيه”.

وأضاف “حسني”: “خصوصاً لما بتبقى الأغاني ليها قصه خاصة أو بتعبر عن موقف يستحسن نشوفه متصور، بحاول دايماً أعمل مجهود زياده شويه لأنكم تستاهلوا مني كده وأكتر، يومين إن شاء الله وهقولكم معاد إصدار أغانيا الجديده خلال الأسبوع الحالي، ويا صباح ال positive energy”.

وكان حسني قد طرح أغنية “حوا” من ألبوم “هرمون السعادة” برفقة الفنانة السعودية “أسيل عمران”، في شهر آب/أغسطس 202‪3 ونشر “حسني” عبر صفحته الشخصية على فيسبوك صورة تجمعه بـ”عمران”.

وعلق “حسني” على صورته: “رجعنالكم تاني أنا والنجمة الجميلة أسيل عمران بعد كليب ناسيني ليه اللي كلكم حبيتوه، بس دلوقتي مش كليب بس احنا بنحضر رحلة فنية أطول كنتوا مستنيينها من زمان”.

          

ربما يعجبك أيضا

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?
-
00:00
00:00
Update Required Flash plugin
-
00:00
00:00